Terug naar Nederland!

28 augustus 2014 - Seaham, Australië

Aan alles komt een keer een eind en helaas loopt onze reis ' downunder ' op zijn eind. Onze vakantie duurde 9 weken en is voorbij gevlogen! We zijn langs de hele oostkust van Melbourne tot aan Daintree geweest en hebben ongelooflijk veel dingen gezien en gedaan. Het is maar goed dat we deze reisblog hebben zodat we het allemaal nog een keer na kunnen lezen en weer herbeleven.

Vandaag hebben we de koffers weer gepakt en wonder boven wonder past alles er weer in. Om 16:00 uur worden we weer door Erik en Cor na het vliegveld van Newcastle gebracht waar we om 17:30 vertrekken naar Melbourne. Paul komt zelf van Canberra af en komt om 20:15 aan in Melbourne. Voor de afwisseling halen we hem een keer op in Australië!! Om 02:40 vertrekken we dan naar Dubai met een tussenstop in Kuala Lumpur. Vanaf Dubai is het nog 7 uur vliegen naar Dusseldorf en zijn we een uurtje later thuis.

Ik hoop dat diegene die de reisblog hebben gevolgd een beetje met ons hebben kunnen mee genieten en bedank iedereen die een reactie heeft geplaatst.

Tot gauw!!

Gabrielle

1. Dennis, Rian en Sven:
    28 augustus 2014
    Een hele goede reis en tot in Nederland!!!
  2. Ben & Anita:
    28 augustus 2014
    Hoihoi, een goede reis en alvast welkom thuus in de ook mooie Achterhoek!!
    Groetjes uut Gaanderen
  3. José Holtus:
    28 augustus 2014
    Ik had jullie al weer rijk gerekend met een "goede reis volgende week", ik bedoelde natuurlijk deze week!
    Een hele goede terugreis!
    José en Bert.
  4. Rebecca Peters:
    Goede reis terug. Tot gauw,

Groetjes rebecca
  5. Myrna en emiel:
    28 augustus 2014
    Fijne reis terug, we zien jullie gauw weer!

Liefs Emiel en Myrna
  6. Heinz Derksen:
    28 augustus 2014
    Wanneer moet de blaasmuziek aan her vliegfeld in Düsseldorf zijn?
  7. Sanne Wessels:
    29 augustus 2014
    Goede terugreis en tot zaterdag!!

Groetjes uit Megchelen!