Terug naar Nederland!

28 augustus 2014 - Seaham, Australië

Aan alles komt een keer een eind en helaas loopt onze reis ' downunder ' op zijn eind. Onze vakantie duurde 9 weken en is voorbij gevlogen! We zijn langs de hele oostkust van Melbourne tot aan Daintree geweest en hebben ongelooflijk veel dingen gezien en gedaan. Het is maar goed dat we deze reisblog hebben zodat we het allemaal nog een keer na kunnen lezen en weer herbeleven.

Vandaag hebben we de koffers weer gepakt en wonder boven wonder past alles er weer in. Om 16:00 uur worden we weer door Erik en Cor na het vliegveld van Newcastle gebracht waar we om 17:30 vertrekken naar Melbourne. Paul komt zelf van Canberra af en komt om 20:15 aan in Melbourne. Voor de afwisseling halen we hem een keer op in Australië!! Om 02:40 vertrekken we dan naar Dubai met een tussenstop in Kuala Lumpur. Vanaf Dubai is het nog 7 uur vliegen naar Dusseldorf en zijn we een uurtje later thuis.

Ik hoop dat diegene die de reisblog hebben gevolgd een beetje met ons hebben kunnen mee genieten en bedank iedereen die een reactie heeft geplaatst.