Terug naar Seaham

19 augustus 2014 - Seaham, Australië

Vanochtend wilden we eerst even uitslapen van al onze belevenissen maar om 7 uur waren we toch al wakker. De jongens hebben nog een uurtje langer geslapen en daarna moesten de koffers weer worden ingepakt voor de terugreis naar Seaham. De temperatuur is nu 28 graden maar in Newcastle nog maar de helft! Om niet al te zomers aan te komen toch maar weer de dichte schoenen aangetrokken. Scheelde ook al weer ruimte in de koffers. Bastiaan wilde nog naar opalen gaan kijken en we hadden een adres in Cairns gekregen. Hier heeft hij mooie stenen gekocht en nu moesten we toch echt de camper weer inleveren. Gelukkig lag de inleverplek tegenover het vliegveld maar dat was toch nog 3 km lopen. Robert heeft ons met koffers en al afgezet en samen  met Bastiaan de camper ingeleverd. Nadat alles was geregeld vertrokken we om 14:35 met Jetstar naar Brisbane. Waar wij 15 dagen over hadden gedaan met de camper werd nu in 2 uurtjes vliegen afgelegd. Toch wel moe van alle belevenissen heb ik het vliegtuig nog geslapen. Op Brisbane airport konden we pas weer om 20:30 vertrekken naar Newcastle waar John ons om 21:45 oppikte en naar Cor en Doortje in Seaham bracht. Hier in Newcastle regende het en van de 28 graden van vanochtend was niet veel meer te merken. Cor en Doortje draaide overuren door ons op te wachten bij aankomst. Na nog even bijgepraat te hebben toch maar naar bed gegaan en dan morgenochtend echt uitslapen!!