Bijna vertrekken.

5 juni 2014 - Stokkum, Nederland

Eind van de maand gaan we dan echt op vakantie naar Australië. Negen weken naar de andere kant van de wereld. Wij verheugen ons er allemaal op, nou ja, bijna allemaal. Mijn moeder had het liefst dat het alweer 1 september was en we allemaal weer veilig en wel terug zouden zijn! Maar ook voordat we gaan is het nog spannend. Bastiaan en Jeroen hebben hun examen gemaakt en wachten nog op de uitslag. We hopen natuurlijk dat ze geslaagd zijn maar mocht een herexamen nodig zijn dan zijn we hiervoor nog in Nederland.

Na een lange tijd van voorbereiding (want er moeten toch de nodige vluchten en overnachtings plekken geregeld worden) is nu alles rond. Er is een reisroute gemaakt dat onze rode draad wordt van de reis en we hoeven ook niet onder de brug te slapen!

Op zondagavond 29 Juni gaat onze reis beginnen en vertrekt ons vliegtuig vanaf Dusseldorf naar Dubai. Deze vlucht duurt ong. 6,5 uur. In Dubai hebben we een stop van ong 4 uur waarna we verder vliegen naar Melbourne. Deze vlucht duurt 13,5 uur. We vliegen dus in 20 uur naar downunder!!

s'Ochtends 1 juli zijn we dan in Melbourne aangekomen en begint ons avontuur! De bedoeling is dat we regelmatig hier onze belevenissen zullen opschrijven.

Groetjes,  Gabrielle

1. Joerg:
    5 juni 2014
    Nog zijn jullie in Nederland. maar ik ga jullie reisblog zeker heel vaak checken en verheug me al op het erste verhaaltje van de andere kant van der wereld.
    Als ik jullie niet meer zie: goede reis en gezondheit in "Downunder"
    Jörg en Martina
  2. Diana:
    5 juni 2014
    Nou mama is niet de enige, die blij is als het weer 1 september is. Maar ik gun jullie deze reis van harte en zal de blog natuurlijk volgen.
  3. Rebecca Peters:
    29 juni 2014
    Veel plezier allemaal. ben benieuwd naar jullie verhalen:)

Groetjes Rebecca