Aankomst Melbourne

1 juli 2014 - Abbotsford, Australië

Na een paar uurtjes slapen, drie films en voor de rest wachten, kijken en genieten zijn we vanochtend aangekomen in Melbourne. Na 6,5 uur vliegen vanaf Düsseldorf naar Dubai hebben we een aantal uren op het vliegveld van Dubai doorgebracht. Een mooi vliegveld waar we met de trein naar onze vertrekgate werden gebracht. Na een half uurtje vertraging op de vertrektijd zijn we in de A380 naar Melbourne gevlogen. Op je monitor in de stoel voor je kun je behalve films, games e.d. ook met de live camera aan het vliegtuig je vlucht volgen. We vlogen op 12 km hoogte met een snelheid van 1079 km/uur. De buitentemperatuur was. -50 C. Heel Bijzonder! Ook de jongens hebben de vlucht goed  'doorstaan'. Genoeg te doen onderweg en zelfs nog een paar uur geslapen. Na 13,5 uur vliegen weer veilig en wel geland wat trouwens heel soepel verliep!

Op het vliegveld werden we met open armen ontvangen door Paul en John en nog in een donker Melbourne naar ons appartement gebracht waar we nu een aantal dagen samen doorbrengen met het gezin van John. Paul woont op 10 minuten loopafstand.

Voor ons gevoel kwamen we s'avonds laat aan, alleen was het vroeg in de ochtend! Nog een hele dag voor de boeg!! We lopen hier 8  uur vooruit en heb toch maar net even een paar uurtjes geslapen zodat ik het einde van dag 1 downunder ook nog mee krijg.

1. José Holtus:
    1 juli 2014
    Hoi allemaal, fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Nu lekker gaan genieten van alles!!!!
    Een hele fijn tijd!

Groetjes José en Bert