Airlie Beach

11 augustus 2014 - Airlie Beach, Australië

Vanochtend zijn we aangekomen in Airlie Beach op onze camping Seabreeze Tourist Park. Een mooie schone camping onder de palmbomen, dicht bij de stad. De eigenaren van het park regelen ook de boekingen en hebben ons hierbij geweldig geholpen. Vandaag hadden we alleen de middag tijd om nog iets te doen dus de rest van de ochtend eerst maar eens de was gewassen. Ook weer zo'n voordeel van het warme weer en de wind, even in de middag lag alles weer in de kasten bovenin de camper. Er is een mooie wandelroute langs de kade van Airlie Beach via een boardwalk en in de stad hadden we een segway tour van 2 uur geboekt. Na de nodige testrondjes waren we gekwalificeerd genoeg volgens onze segway leidster om langs de drukke winkelstraat en het park te ' segwayen'. De voetgangers vlogen niet alle kanten uit dus volgens mij ging het nog best goed! Halverwege even een biertje gepakt in the boathouse ( voor de jongens natuurlijk cola!) en de tweede helft ging nog beter. Over de boardwalk met de segway gaf je ook nog gratis massage!! Het was nog leuk om te doen ook al moesten je voeten wel weer even wennen aan het gewoon wandelen en dat moesten we want het duurde nog zo'n 40 minuten voordat we terug waren.

1. Diana:
    11 augustus 2014
    Zijn de aliens gearriveerd ?
  2. Gabrielle:
    12 augustus 2014