Verjaardagsfeest

12 juli 2014 - Seaham, Australië

In de 9 weken die we hier in Australië zijn vieren we 4 verjaardagen. Vandaag hebben we alvast de verjaardag van Bastiaan, Jeroen en van mij gevierd samen met de familie. Iedereen kon behalve Jennifer, zij moest helaas werken. We hebben een traditionele BBQ gehad met Hollandse aardappelsalade. Het weer was acceptabel en wat ons gelijk opvalt is dat iedereen in de schaduw gaat zitten. Het was ong. 19 graden en we wilden eigenlijk lekker in het zonnetje gaan zitten maar zodra hier de zon schijnt zoeken ze de schaduw op. Het is letterlijk de omgekeerde wereld. Wanneer het bij ons sneeuwt zouden we niet zo gauw naar buiten gaan maar hier dus wel!!

Voor de rest hebben we een rustige dag gehad en een beetje tijd gehad om weer bij te trekken van al het Engels. Het Australische accent vergt bij mij toch meer concentratie en al helemaal wanneer ze allemaal tegelijk praten. Het meeste krijg ik gelukkig mee, in ieder geval kan ik beter Engels dan zij Nederlands.

Morgen gaan we weer opnieuw de koffers pakken voor de vlucht naar New Zealand. Julie brengt ons maandagochtend naar het treinstation in Newcastle waar we de trein naar Sydney nemen(3 uur reizen). In Sydney nog een keer overstappen op de trein naar het vliegveld en dan 3,5 uur vliegen  naar Wellington, New Zealand.

Op naar het volgende avontuur...

1. José Holtus:
    14 juli 2014
    Hoi hoi familie,
    Nog gefeliciteerd alle jarigen!!
    Zo te horen middels de verhalen en aan de foto's te zien genieten jullie volop. En nu ook naar New Zealand!! Wat een avontuur, ik hoop dat jullie daar ook een fijne tijd hebben.
    Groetjes daar aan allemaal.
    José en Bert.
  2. Ben & Anita:
    15 juli 2014
    Lang zullen ze leven! Van harte Proficiat met je verjaardag vandaag Gabrielle!
    En ook Bastiaan en Jeroen nog van harte gefeliciteerd!
    Geniet van alles en groetjes van Ben (die op dit moment de Nijmeegse loopt), Jorrick (die nu rijles heeft), Jelmer en Julian (die over zijn naar 4 Havo) en Anita (die als gezinsmanager zorgt dat alles goed blijft lopen en nog geen vakantiegevoel heeft...) Tja, in de Achterhoek gaat het leven gewoon zijn gangetje en is het minder spannend dan bij jullie!
    Veel plezier en hartelijke groetjes!
  3. Dennis, Rian en Sven:
    15 juli 2014
    Gabrielle, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Moet toch heel speciaal zijn om dat in New Zealand te mogen vieren. Groetjes aan je mannen. Rian, Dennis en Sven.
  4. Familie wijnands:
    15 juli 2014
    Gabrielle van harte gefeliciteerde met je verjaardag en een fijne voortzetting van jullie reis,

Groeten Wijnand, Anne, Mans en Kiki
  5. Joerg:
    16 juli 2014
    Ook wij feliciteren van harte.

groeten Jörg en Martina
  6. Familie wijnands:
    18 juli 2014
    Beste Bastiaan en Jeroen,
    Van harte gefeliciteerd met jullie 17e verjaardag.
    Groetjes uit het bloedhete stokkum.